Kauppakeskus Mylly, BCaster ja Clear Channel yhteistyöhön ystävänpäivän kunniaksi

Kauppakeskus Mylly osallistuu pilottihankkeeseen, jossa kauppakeskuksen liikkeet saavat omia kuviaan näkyville Myllyn käytäville ja Turun keskustan diginäyttöihin.

BCasterin tarjoama palvelu mahdollistaa Myllyn liikkeiden henkilökunnan ottamien kuvien keräämisen ja käytön Clear Channelin hallinnoimilla diginäytöillä. Palvelun avulla markkinoinnin sisältöä ei tuoteta vain markkinointiosastolla, vaan tekemiseen osallistetaan mukaan kauppakeskuksen kauppiaat ja työntekijät.

– Kuulin pilottimahdollisuudesta Clear Channelin Tommi Fäldtiltä ja innostuin heti, kertoo Kauppakeskus Myllyn markkinointipäällikkö Meri Hakulinen. Tämä on oiva tapa antaa liikkeille lisänäkyvyyttä todella haastavan vuoden jälkeen. Uskon että meillä jokaisella on myös ikävä omia ystäviä ja ystävänpäivän merkitys on aivan erityinen tänä vuonna. Itse ainakin ajattelin muistaa ystävinä pienillä yllätyksillä tällä viikolla, Hakulinen jatkaa.

– Pilottikampanjan toteutus ja muutoinkin out-of-the-box- tyyppinen ja tulevaisuuteen katsova tapa toimia kuvastaa paitsi meitä, myös kumppaneitamme Myllyä ja BCasteria erinomaisesti. Tämä yhteistyö mahdollistaa ajan hermoilla pysyvän ja käyttäjien itsensä tuottaman mediasisällön kautta uudenlaisia mahdollisuuksia tavoittaa Myllyn kohderyhmä oikeassa paikassa, oikeaan aikaan ja heitä puhuttelevalla sisällöllä. Olemme erittäin innoissamme siitä, että pääsemme pilotoimaan digitaalisen ulkomainonnan uusia mahdollisuuksia yhdessä, iloitsee Tommi Fäldt Clear Channelin myynnistä.

BCasterin toimitusjohtaja Janne Neuvonen pitää hienona mahdollisuutta toimia Kauppakeskus Myllyn ja Clear Channelin kanssa, sillä molemmat haluavat ennakkoluulottomasti hyödyntää uutta teknologiaa ihmisten aktivoimiseen ja näkyvyyden lisäämiseen.

– On hienoa nähdä tällä viikolla katukuvassa ja käytävillä Myllyn liikkeistä tuttuja kasvoja ja antaa heille hetki valokeilassa. Meidän liikkeiden henkilökunta on ollut eturintamassa mahdollistamassa turvallista asiointia Myllyssä koronan aikana. Onneksemme Myllyn leveät käytävät ja 83 000 m2 tilat ovat myös olleet puolellamme, kun ostospaikkaa on mietitty, summaa Hakulinen.

Lisätietoja:

Kauppakeskus Mylly, markkinointipäällikkö Meri Hakulinen, puh. 0400 256 881, meri.hakulinen@kauppakeskusmylly.fi

Kauppakeskus Mylly on Varsinais-Suomen suurin kauppakeskus. Myllyssä on yli 150 liikettä ja kerrospinta-alaa noin 83 000 neliötä. Kauppakeskuksessa palvelee tavarataloja, liikkeitä urheiluun ja vapaa-aikaan, vaateliikkeitä, ravintoloita, kahviloita ja erilaisia erikoisliikkeitä. Vuonna 2019 Myllyssä vieraili 5,75 miljoonaa kävijää, ja kauppaa tehtiin 233 miljoonan euron arvosta. www.kauppakeskusmylly.fi

 Clear Channel Suomi Oy on valtakunnallinen ulkomainosyhtiö ja osa globaalia Clear Channel Outdoor- konsernia. Clear Channelin mainoslaiteverkostot sijaitsevat kaupunkien keskustoissa, suosituimmissa kauppakeskuksissa sekä myymälöiden sisällä, vilkkaimpien teiden varsilla ja Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Clear Channel on digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä, joka tarjoaa modernin ja kattavan mainosverkoston mainostajien käyttöön. www.clearchannel.fi

BCaster mahdollistaa aitojen kuvien ja videoiden keräämisen suoraan käyttäjiltä siten, että brändit voivat toimia vastuullisesti ja sitouttaa käyttäjiä tehokkaasti. BCasterin avulla brändit voivat kerätä sisältöä, jota he eivät ole aikaisemmin voineet hyödyntää käyttöoikeudellisista sekä sisällön keräämisen ja hallinnoimiseen liittyvistä haasteista johtuen. https://www.bcaster.com