18.10.2021

Miksi Mylly uudistuu?

Mitä brändiuudistuksella tavoitellaan? 

Myllyn vanha brändi oli, no, aikansa tuote – vastasi mainiosti silloisiin tarpeisiimme ja ympäröivän maailman malliin. Mutta enää se ei onnistunut välittämään kaikkea sitä ihmeellisyyttä ja Myllyn henkeä, minkä me myllyläiset ja asiakkaat koemme, päivä ja vuosi toisensa jälkeen. 

Tulevaisuuden Mylly haluaa mennä kohti jotain isompaa ja ihmeellisempää. Olla enemmän kuin kauppakeskus – olla jotain, mikä vie ihmiset pois arjesta ja johonkin ihmeellisempään.  

Mitä uuden brändin ihmeellisyys tarkoittaa käytännössä? 

Mylly on ihmeellinen – niin Raision kuin maailmankin mittakaavassa. Tarjoamme arjen elämyksiä ja ihmeellisen hyviä palveluita ja tuotteita vuosittain lähes kuudelle miljoonalle kävijälle. Ihmeellisyys asuu loistavassa asiakaspalvelussa, yllätyksellisissä kohtaamisissa, liikkeiden, ravintoloiden ja pian avattavan Finnkinon tarjonnassa sekä koko kauppakeskuksen kattavissa konsepteissa.  

Mutta ennen kaikkea ihmeellisyys lähtee ihm(eell)isistä. Ihmeellisen osaavista ja innokkaista myllyläisistä. 

Miksi logo uudistuu, mitä vikaa vanhassa oli?  

Logo on yksi Myllyn näkyvimmistä tunnusmerkeistä. Vanha logo oli käytössä jo kaksi vuosikymmentä, ja niin – harva meistä näyttää samalta kuin 20 vuotta sittenOlikin siis jo korkea aika päivittää logo uuteen ja luoda Myllylle identiteetti seuraaville 20 vuodelle. 

Uudessa logossa on ikonista Myllyä yhdistettynä uuteen ja ihmeelliseen. Sen muotokieli on ajaton ja jää mieleen – kuvittele se vaikka valomainokseen tai kangaskassiin. Aika ihmeellinen, eikö? 

Mylly ei ole mikä tahansa kauppakeskus. Siksi sen logonkaan ei tarvitse olla mikä tahansa logo. Tiedämme, että tottumiseen menee hetki, mutta aika tekee kyllä tehtävänsä – kohta uusi logo on jo tuttu ja tuntuu Myllyltä.  

Tutustu Myllyn uuteen logoon ja sen syntytarinaan >> 

Miksi Meidän Mylly -slogan jää pois?  

Meidän Mylly on aina meidän Mylly – ei enää sloganissa, mutta meidän sydämissä. Mylly on nimittäin maailman ihmeellisin siksi, että sitä tehdään yhdessä. Ja siksi sen henki vahvistuu vuosi vuodelta. Se sama henki, joka on ollut koko brändiuudistuksen perustana.  

Uusi slogan, Maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus, kuvastaa meidän Myllyä: sitä yllättävää, paikallista, hauskaa ja tavoitteellista, maailman ihmeellisintä, jonka haluamme ihmisten mielissä yhdistyvän meihin.  

newsletter background decoration
Kiinnostaisiko tarjoukset ja hyvin ihmeelliset uutiset?
Tietysti kiinnostaisi. Tilaa siis Myllyn uutiskirje, sinä ihmeellinen ihminen, niin saat kuulla kaiken tärkeän ensimmäisenä. Kokeile vaikka.