Myllyn asiakkaat malleina

Tänä syksynä Mylly haluaa ottaa asiakkaansa entistäkin tiiviimmin mukaan kauppakeskuksen toimintaan ja tuoda heidän äänensä esiin. Entistä suoremman vuoropuhelun tavoitteena on luoda yhteisöllisyyttä ja kannustaa kaikki mukaan kehittämään Myllyn toimintaa.

Myllyssä järjestetäänkin syyskuun ensimmäisenä viikonloppuna syysmuotitapahtuma, jonka päätähtenä komeilevat kauppakeskuksen omat asiakkaat. Ajatuksena oli tuoda tavallisten ihmisten kautta muoti aidosti lähelle meitä kaikkia. Ja onhan paljon hauskempaa nähdä syysmuodin uusimmat trendit esiteltynä ihan tavallisten ihmisten päällä. Ja kuka tietää, vaikka seuraavalla kerralla sinä olisit kävelemässä catwalkilla!

Muotinäytösten lisäksi myös Myllyn mainokseen valittiin kauppakeskuksen oma asiakas: 31-vuotias Jenni. Mallina oleminen oli ollut Jennille salainen haave, jota hän ei ollut uskaltanut toteuttaa, mutta kuullessaan Myllyn kuvauksista, hän päätti tarttua tilaisuuteen.

Kokonaisuudessaan päivästä jäi Jennille todella hyvä fiilis ja koko pitkä päivä oli todella mukava.

Yllättävää oli, miten helppoa oli olla kameran edessä ja huomata ettei tarvitse kauheesti jännittää. Ollut mukavaa – suosittelen! Oikea hemmottelukokemus.”

Jenni odottaa muotitapahtumalta: upeita muotinäytöksiä ja inspiroivaa sisältöä.

Ihana nähdä, että malleina käytetään normaaleja ihmisiä. Se tuo maanläheisyyttä ja muodin paljon lähemmäksi normaalia ihmistä. Siitä tulee hyvä fiilis ja tunne, että se muoti on mulle ja meille kaikille.

Katso syysmuodin top 10 -trendit >

Katso alta syysmuodin TV-spotti!